Klager, indsigelser og anke

Klager, indsigelser og anke er vigtige for os. Ønsker du ikke at anvende vores klageblanket på hjemmesiden, kan du under kontakt, se andre måder at kontakte os på.
Vi dig således at din klage eller indsigelse bliver behandlet på en faglig og rigtig måde.

Vi kan kun med jeres hjælp forbedre os.

​Ønsker du / eller din virksomhed at gøre klage, anke eller gøre indsigelse overfor Bruun Inspektions afgørelse, ydelse eller på anden måde kommentere på samarbejdet, ønsker vi gerne din tilbagemelding via formularen nedenfor. Herefter behandler vi din henvendelse hurtigst muligt, eller inden for 3 uger.

Alle klager er omfattet af tavshedspligt og behandles fortroligt.

Klagen/indsigelsen behandles således:

Når vi modtager en klage/indsigelse, får klageren/indsigeren en bekræftelse på mail.

Hvis det vurderes, at klagen ikke omhandler Bruun Inspektions aktiviteter:

  • Bruun Inspektion meddeler dette til klageren/indsigeren med begrundelse på afslag, og eventuelt hvor klageren/indsigeren så kan klage.
  • Kunden orienteres om berettiget klage via mail eller telefon indenfor 3 uger.

Hvis det vurderes, at klagen/indsigelsen har
​med Bruun Inspektions aktiviteter at gøre:

  • undersøger Bruun Inspektion om klagen/indsigelsen omhandler aktiviteter, som virksomheden er ansvarlig for.
  • Er dette tilfældet, behandles klagen/indsigelsen i vores kvalitetssystem.
  • Vi sætter en af vores sagsbehandlere til at indsamle og verificere alle relevante oplysninger til validering af klagen/indsigelsen.
  • Vi bruger en blanket for klage eller indsigelse således, at din klage/indsigelse bliver vurderet korrekt.
  • Klageren/indsigeren holdes orienteret om klagens fremskridt og resultat via mail.
  • Herefter får klageren formel besked om klagens resultat. Det tilstræbes, at klagen er færdigbehandlet indenfor 3 måneder.
  • Ved klager over personcertificeringer skal klagen foreligges for den pågældende på et passende tidspunkt.

Rev. den 18. 4. 2022​

Klager, indsigelser og anke blanket

Venligst ikke skriv personfølsomme eller følsomme data i denne kontakt formular.

 
 
 
 
 
Vælg fil
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Bruun Inspektion er akkrediteret hos DANAK og godkendt ved EU som notified body 2870

Vi vil kontinuerligt arbejde for at forbedre og forhindre forurening fra vores egen forretning og de tjenester, vi leverer. De tjenester, vi leverer til vores kunder, bestræbes på at have de egenskaber, der giver kunderne en miljøvenlig livscyklus fra produktion, anvendelse og videre til bortskaffelse.

Kvalitetspolitikken for virksomheden er:

  • At virksomheden er kendt for at være kvalificeret serviceleverandør af inspektion-/certificerings-/prøvningsarbejde, og at stræbe efter at være en af de bedste inspektions-/certificerings- og prøvningsorganer i Danmark.
  • At operere under ikke-diskriminerende politikker og procedurer. – Alle bliver certificeret og inspiceret under lige vilkår. Dette gælder også administrationen heraf.

Alle medarbejdere er vores vigtigste ressource. Ved at sikre medarbejdernes sundhed og velvære gennem nul-tolerance for skader og ved at fokusere på forbedringer af arbejdsmiljøet, vil virksomhedens produktivitet, kvalitet, konkurrencefordel og rentabilitet øges.

Bruun Inspektion A/S

Bruun Inspektion A/S 

​​Vadgårdsvej 25, 6830 Nr. Nebel

Klik her for rutevejledning

CVR: 41074442

Telefon: 88 27 27 27

E-mail: Info@Bruun-inspektion.dk