Klager, indsigelser og anke er vigtige for os. Ønsker du ikke at anvende vores klageblanket på hjemmesiden, kan du under kontakt, se andre måder at kontakte os på.
Vi dig således at din klage eller indsigelse bliver behandlet på en faglig og rigtig måde.
Vi kan kun med jeres hjælp forbedre os.
Ønsker du / eller din virksomhed at gøre klage, anke eller gøre indsigelse overfor Bruun Inspektions afgørelse, ydelse eller på anden måde kommentere på samarbejdet, ønsker vi gerne din tilbagemelding via formularen nedenfor. Herefter behandler vi din henvendelse hurtigst muligt, eller inden for 3 uger.
Alle klager er omfattet af tavshedspligt og behandles fortroligt.
Klagen/indsigelsen behandles således:
Når vi modtager en klage/indsigelse, får klageren/indsigeren en bekræftelse på mail.
Hvis det vurderes, at klagen ikke omhandler Bruun Inspektions aktiviteter:
- Bruun Inspektion meddeler dette til klageren/indsigeren med begrundelse på afslag, og eventuelt hvor klageren/indsigeren så kan klage.
- Kunden orienteres om berettiget klage via mail eller telefon indenfor 3 uger.
Hvis det vurderes, at klagen/indsigelsen har
med Bruun Inspektions aktiviteter at gøre:
- undersøger Bruun Inspektion om klagen/indsigelsen omhandler aktiviteter, som virksomheden er ansvarlig for.
- Er dette tilfældet, behandles klagen/indsigelsen i vores kvalitetssystem.
- Vi sætter en af vores sagsbehandlere til at indsamle og verificere alle relevante oplysninger til validering af klagen/indsigelsen.
- Vi bruger en blanket for klage eller indsigelse således, at din klage/indsigelse bliver vurderet korrekt.
- Klageren/indsigeren holdes orienteret om klagens fremskridt og resultat via mail.
- Herefter får klageren formel besked om klagens resultat. Det tilstræbes, at klagen er færdigbehandlet indenfor 3 måneder.
- Ved klager over personcertificeringer skal klagen foreligges for den pågældende på et passende tidspunkt.
Rev. den 18. 4. 2022